Postępowanie Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego na śmieciarkach „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.” nr 11-ZP/2020
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert, nowy termin składania ofert upływa w dniu 20.11.2020 roku o godzinie 11:00. Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18).
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego w pojazdach wskazanych przez Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
- Ilość pojazdów Zamawiającego na których Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie: 24 szt. Wykaz pojazdów stanowi załącznika nr 10 do SIWZ.
- Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę całego systemu monitoringu oraz 36 miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia w pojazdach Zamawiającego.
- Termin montażu urządzeń i uruchomienia Systemu od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2020 roku. Uwaga! Skrócenie terminu montażu i przedmiotu zamówieniu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
- Obsługa systemu monitoringu od dnia podpisania protokołu odbioru systemu przez okres
24 miesięcy.
Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w terminie do dnia 18 listopada 2020 roku, do godziny 11:00.
Dokumenty do pobrania
- 11_ZP_2020_Monitoring
- Ogłoszenie_o_zamowieniu_nr_608880_N_2020_10.11.2020
- Zalacznik_nr_8_wzor_umowy
- Zalacznik_nr_10_Wykaz_pojazdow
- Zalaczniki_do_SIWZ_w_wersji_edytowalnej
Dokumenty do pobrania 13.11.2020r
- MODYFIAKCJA_SIWZ_11_ZP_2020_
- Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_13.11.2020_nr_540226558_N_2020
- Pytania_i_Odpowiedzi_nr_1
- Zalaczniki_od_1_do_10_do_SIWZ_po_MODYFIKACJI
Informacja z sesji otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia