Informacja z sesji otwarcia ofert: postepowanie nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których Zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”

 

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę (art. 69 i następne Ustawy PZP) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej luzem  z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej z antyzbrylaczem (sól z transportem) w ilości min. 500 Mg  max 1200 Mg.
3.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2017 roku.

Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem” - postępowanie nr 4-ZP/2017

  1. SIWZ (dokument podpisany elektronicznie przez Panią Prezes)
  2. Załączniki w wersji word
  3. Załącznik nr 1 a do SIWZ (plik .xls)
  4. Załącznik nr 2 STWiOR
  5. Załącznik nr 5 – wzór umowy
  6. Ogłoszenia o zamówieniu
  7. Informacja z sesji otwarcia ofert
  8. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania nr 4-ZP/2017

 

 

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579 i poz. 1920., dalej zwana: „Ustawą PZP”).
 
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług brukarskich na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zmawiającego i pod jego nadzorem, niezbędnej do realizacji przez Zamawiającego usługi publicznej w ramach Umowy Wykonawczej z dnia 15.02.2016 r. w zakresie wykonywania  bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
 
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2017  roku
 
4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN  (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
 
5. Oferty powinny być złożone w: „TESKO” Tatrzańskiej Komunalnej Grupie Kapitałowej Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, w Sekretariacie, w terminie do dnia 20 czerwca 2017 roku, do godziny 11:00.

 

“Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego” znak: 3-ZP/2017

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm., dalej: „Ustawa PZP”).
 
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego w Zakopanem przy  ul. Szymony 17a wraz z wydzierżawieniem, dostawą i instalacją kontenera paliw.
 
3. Szacunkowa przewidywana ilość dostawy oleju napędowego Ekodiesel w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 01 czerwca 2018 roku wynosi 650 000 litrów.
 
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany od daty podpisania umowy do 01 czerwca 2018 roku.
 
5.  Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000, 00 PLN  (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych  i  00/100) przed upływem terminu składania ofert.
 
6. Termin złożenia oferty upływa w dniu: 5 czerwca  2017 r. o godzinie 11:00.
 
7. Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą w Zakopanem,
34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (sekretariat, I piętro).

Ogłoszenie przetargu nr 2-ZP/2017 - “Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy”

 

 

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw: benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do pojazdów Zamawiającego, spełniających normy: PN:EN 590:2013-12 i PN:EN 228:2013-04 oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680) na stacji paliw Wykonawcy.
 
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579 i poz. 1920., dalej zwana: „Ustawą PZP”).
 
3. Oferty powinny być złożone w: „TESKO” Tatrzańskiej Komunalnej Grupie Kapitałowej Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, w Sekretariacie, w terminie do dnia 13 kwietnia 2017 roku, do godziny 11:00.
 
4.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 500, 00 PLN  (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
 

Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej “na gorąco”., nr postepowania 1-ZP/2017.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579 i poz. 1920., dalej zwana: „Ustawą PZP”)
 
Oferty powinny być złożone w: „TESKO” Tatrzańskiej Komunalnej Grupie Kapitałowej Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, w Sekretariacie, w terminie do dnia 14 marca 2017 roku, do godziny 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w terminie  14 marca 2017 r., o godz. 11:15  w siedzibie Zamawiającego, Sala Obrad (II Piętro).
 

Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy na dodatkowe roboty budowlane

Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy na dodatkowe roboty budowlane dla zadania Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową

 

 

Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z ze. zm., dalej zwaną „Ustawą PZP”) Zamawiający zamierza zawrzeć umowę  na roboty dodatkowe do umowy nr 11-ZP/2016 z dnia 13 czerwca 2016 roku z dotychczasowym Wykonawcą, nie objęte zamówieniem podstawowym  i nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.

 

Więcej artykułów…

  1. postepowanie nr 7-ZP/2016 Żwir na “ Dostawę żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 31 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego” .
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu nr 8-ZP/2016 – Sól “ Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017”.
  3. Zamówienia Publiczne nr 9-ZP/2016 – Worki "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne – segregowane i zmieszane"
  4. nt 7-ZP/2016 – Żwir "Dostawa żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 32 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego".
  5. 6-ZP/2016 – Szatnia “Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię podstawową” – Zamówienie z wolnej ręki.
  6. Ogłoszenie o przetargu nr 5-ZP/2016 Szatnia - "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową."
  7. Ogłoszenie postępowania nr 2-ZP/2016- Szatnia "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”.
  8. Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 4-ZP/2016- Wynajem sprzętu – chodniki
  9. Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 3-ZP/2016- Materiały
  10. Ogłoszenie o przetargu: 1-ZP/2016 – ASFALT “Dostawa mieszanki mineralno–asfaltowej stosowanej “na gorąco”
  11. 13-ZP/2015 – Paliwa “ „ Zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji „TESKO” TKGK Sp. z o.o. na rok 2016 ” z podziałem na 3 zadania
  12. Ogłoszenie o zamówieniu 12-ZP/2015 – Autobusy „Dostawa w formie leasingu operacyjnego 4 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich klasy MIDI”
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   64 758 000 PLN (kapitał opłacony w całości)

Właściciele:  Gmina Miasto Zakopane


Konta bankowe:   
BNP Paribas Bank Polska S.A.         59 1600 1042 0002 0141 8134 7001

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

październik 2017
npwścps
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Imieniny obchodzą: Marleny, Edwarda, Seweryna

Biuro Obsługi Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00

Telefony:

182015675

centrala: 182015215

Sekretariat

34-500 Zakopane,

ul. Szymony 17a

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

542025
DzisiajDzisiaj551
RazemRazem542025

Odwiedza nas 3 gości oraz 0 użytkowników.