Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu UNIMOG

  1. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17 a, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na sprzedaż pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650. Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaży zawiera Regulamin sprzedaży pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż sprzedaż prowadzona jest na zasadach określonych w Regulaminie sprzedaży pojazdu (załącznik nr 1 do niemniejszego ogłoszenia) oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm., dalej: „KC”). „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest objęte przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) ani Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy PZP.
  3. Osoby zainteresowane nabyciem pojazdu mogą go obejrzeć od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin, który nie będzie kolidował z realizacją obowiązków pracownika. W trakcie oględzin może być dokonana ocena wizualna, „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na wniosek zainteresowanej osoby udostępni do wglądu dokumenty dot. stanu technicznego pojazdu.
  4. Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu oględzin: Kierownik Zakładu Utrzymania Dróg – Pan Robert Grzybtel. 0 18 20 25 629, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  5. Osoba zainteresowana zakupem pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 powinna przygotować swoja ofertę w formie pisemnej, czytelną, w jednym egzemplarzu, podpisaną własnoręcznie. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Kupno pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650”.
  6. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa podaje cenę brutto planowanej sprzedaży pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych i 00/100). Zaoferowana w ofercie kupna cena nie może być niższa niż minimalna cena sprzedaży wskazana powyżej.
  7. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
  8. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 27 sierpnia 2018 roku o godzinie 11:30. Komisyjne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2018 roku o godzinie 12:00.
  9. Nabywcą pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 zostanie osoba, która złoży najkorzystniejszą ofertę cenową (najwyższą).
  10. Termin związania ofertą 7 dni od dnia otwarcia ofert.
  11. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia).

Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego: znak sprawy 8-ZP/2018

 UWAGA! Zmiana terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października  2018 roku, o godzinie 11:00.
Miejsce składania ofert: ul. Szymony 17 a 34-500 Zakopane – Sekretariat – I piętro pok. nr 18. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2018 r. o godzinie 11:15 (mała sala obrad – obok Sekretariatu).

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana: Ustawa PZP”).
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
3.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego w Zakopanem przy ul. Szymony 17 a zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wraz z wydzierżawieniem dostawą i instalacją dwóch kontenerów paliw (posiadających jeden wspólny licznik). Szacunkowa przewidywana ilość dostawy oleju napędowego Ekodiesel w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy wynosi 700 000 litrów (opcja 300 000 litrów).
4. TERMIN SKŁADANIA OFERT upływa w dniu 10 września 2018 r. o godzinie 11:00.
5. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a, Sekretariat - I piętro, pok. nr 18.
6. Ofertę Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca z tym, że JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i zaszyfrowany. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna.
UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).

Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu - postępowanie powtórzone

Z uwagi na brak złożonych ofert w niniejszym postępowaniu "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. unieważnia niniejsze postępowanie.

 

 1.   „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17 a, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na sprzedaż pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650. Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaży zawiera Regulamin sprzedaży pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2.   „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż sprzedaż prowadzona jest na zasadach określonych w Regulaminie sprzedaży pojazdu (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia) oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm., dalej: „KC”). „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest objęte przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) ani Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy PZP.
3.  Osoby zainteresowane nabyciem pojazdu mogą go obejrzeć od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin, który nie będzie kolidował z realizacją obowiązków pracownika. W trakcie oględzin może być dokonana ocena wizualna, „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na wniosek zainteresowanej osoby udostępni do wglądu dokumenty dot. stanu technicznego pojazdu.
4.   Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu oględzin:
Kierownik Zakładu Utrzymania Dróg – Pan Robert Grzyb
tel. 0 18 20 25 629, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
5.    Osoba zainteresowana zakupem pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 powinna przygotować swoja ofertę w formie pisemnej, czytelną, w jednym egzemplarzu, podpisaną własnoręcznie. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Kupno pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650”.
6.    „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa podaje cenę brutto planowanej sprzedaży pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650: 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych i 00/100). Zaoferowana w ofercie kupna cena nie może być niższa niż minimalna cena sprzedaży wskazana powyżej.
7.    Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
8.    Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 7 sierpnia  2018 roku o godzinie 11:30. Komisyjne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia  2018 roku o godzinie 12:00.
9.    Nabywcą pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 zostanie osoba, która złoży najkorzystniejszą ofertę cenową (najwyższą).
10.  Termin związania ofertą 7 dni od dnia otwarcia ofert.
11.   Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia).

 

Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu

Z uwagi na brak złożonych ofert w niniejszym postępowaniu "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. unieważnia niniejsze postępowanie.

 

1.   „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17 a, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na sprzedaż pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650. Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaży zawiera Regulamin sprzedaży pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2.   „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż sprzedaż prowadzona jest na zasadach określonych w Regulaminie sprzedaży pojazdu (załącznik nr 1 do niemniejszego ogłoszenia) oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm., dalej: „KC”). „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest objęte przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) ani Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy PZP.
3.  Osoby zainteresowane nabyciem pojazdu mogą go obejrzeć od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin, który nie będzie kolidował z realizacją obowiązków pracownika. W trakcie oględzin może być dokonana ocena wizualna, „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na wniosek zainteresowanej osoby udostępni do wglądu dokumenty dot. stanu technicznego pojazdu.
4.   Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu oględzin:
Kierownik Zakładu Utrzymania Dróg – Pan Robert Grzyb
tel. 0 18 20 25 629, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
5.    Osoba zainteresowana zakupem pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 powinna przygotować swoja ofertę w formie pisemnej, czytelną, w jednym egzemplarzu, podpisaną własnoręcznie. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Kupno pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650”.
6.    „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa podaje cenę brutto planowanej sprzedaży pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650: 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych i 00/100). Zaoferowana w ofercie kupna cena nie może być niższa niż minimalna cena sprzedaży wskazana powyżej.
7.    Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
8.    Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 30 lipca 2018 roku o godzinie 11:30. Komisyjne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2018 roku o godzinie 12:00.
9.    Nabywcą pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 zostanie osoba, która złoży najkorzystniejszą ofertę cenową (najwyższą).
10.    Termin związania ofertą 7 dni od dnia otwarcia ofert.
11.    Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia).

Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządca jest Burmistrz Miasta Zakopane", znak sprawy 7-ZP/2018

 

 

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania  o cenę (art. 69 i następne Ustawy PZP) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej z antyzbrylaczem (sól z transportem) w ilości min. 500 Mg max 1200 Mg. Dostawa realizowana sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2019 roku.

"Zakup używanego samochodu ciężarowego wyposażonego w nowe urządzenie hakowe" - znak sprawy 5-ZP/2018

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego wyposażonego w nowe urządzenie hakowe, zwanego dalej: „pojazdem”.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 221 000,00 euro).


Termin złożenia oferty upływa w dniu: 22 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro).

Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej "na gorąco" - postępowanie nr 6-ZP/2018


1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej „na gorąco” z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 221 000,00 euro).

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 17 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro).

 


WAŻNE

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP (brak ofert) Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej „na gorąco”.

 

 

Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatera nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zaniówka w Zakopanem - znak 4-ZP/2018 - postępowanie powtórzone

Zamawiający informuję, iż w dniu 8 maja 2018 roku został przeprowadzony rekonesans terenu przyszłych robót budowlanych z potencjalnym Wykonawców, zgodnie z pkt. 5,9 lit. f) SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie zanonimizowaną notatkę służbową.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25
2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr I do SIWZ,
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiąca Załącznik nr II do SIWZ.
c)Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr III do SIWZ.
- Dokumentacja: Załączniki od I do III niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
2.1.Przedmiar robót (przedmiar robót stanowi załącznik nr III do SIWZ). Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę


Termin złożenia oferty upływa w dniu: 14 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

 Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej "na gorąco" - znak 3-ZP/2018

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP (brak ofert) Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej „na gorąco”.

 

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej „na gorąco” z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 5 548 000,00 euro).

 

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 7 maja 2018 r. o godzinie 11:00.

UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

 

Więcej artykułów…

  1. Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatera nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zaniówka w Zakopanem" - znak 2-ZP/2018
  2. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki
  3. Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka - postępowanie nr 8-ZP/2017
  4. "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." - postępowanie nr 7-ZP/2017
  5. "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów, ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." znak sprawy 6-ZP/2017
  6. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 500023887-N-2017 w postępowaniu nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”.
  7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których zarządca jest Burmistrz Miasta Zakopane”
  8. Informacja z sesji otwarcia ofert: postepowanie nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których Zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”
  9. Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem” - postępowanie nr 4-ZP/2017
  10. “Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego” znak: 3-ZP/2017
  11. Ogłoszenie przetargu nr 2-ZP/2017 - “Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy”
  12. Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej “na gorąco”., nr postepowania 1-ZP/2017.
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   65 258 000 PLN (kapitał opłacony w całości)

Właściciele:  Gmina Miasto Zakopane


Konta bankowe:   
BNP Paribas Bank Polska S.A.         59 1600 1042 0002 0141 8134 7001

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

wrzesień 2018
npwścps
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Imieniny obchodzą: Tomasz, Maurycy

Biuro Obsługi Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00

Telefony:

182015675

centrala: 182015215

Sekretariat

34-500 Zakopane,

ul. Szymony 17a

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

688908
DzisiajDzisiaj39
RazemRazem688908

Odwiedza nas 35 gości oraz 0 użytkowników.