Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego" nr 4-ZP/2019

1.    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego w Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla celów własnych do tankowania samochodów firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania nie będzie odsprzedawane.
2.    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”).
3.    Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:
-  poczty elektronicznej,
-   miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
-  ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
4.    MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty. Wszelka pozostała korespondencja
(tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
5.    Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza: do złożenia, zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ.
6.    Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.
7.    TERMIN SKŁADANIA OFERT: 5 listopada 2019, godzina 11:00.
8.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: https://miniportal.uzp.gov.pl
9.    Identyfikator postępowania:     ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c
10.    Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.

Postępowanie przetargowe nr 3-ZP/2019 pn. "Dostawa soli kamiennej drogowej ..."

Postępowanie przetargowe nr 3-ZP/2019 pn. "Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których jest zarządcą Burmistrz Miasta Zakopane"

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Zamawiający informuje, że usługę publiczną, będącą zadaniem własnym Gminy Miasto Zakopane polegającą na zimowym utrzymaniu czystości i porządku na drogach publicznych gminnych oraz drogach, dla których zarządca jest Burmistrz Miasta Zakopane wykonuje na podstawie Uchwały nr XXIII/353/2016 Rady Miasta Zakopane z dnia 30 czerwca 2016 roku oraz Umowy Wykonawczej z dnia 27 lipca 2016 roku.

"Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w 2019 roku", znak sprawy 2-ZP/2019

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (wg potrzeb) zakup przez Zamawiającego mieszanek mineralno – asfaltowych AC 11 S KR 1-2 i 3-4 do warstwy ścieralnej oraz AC 16W do warstwy wiążącej w następujących ilościach:
a)AC 11 S KR 1-2 do warstwy ścieralnej w ilości do 1 000 Mg,
b)AC 11 S KR 3-4 do warstwy ścieralnej w ilości do 500 Mg,
c)AC 16 W do warstwy wiążącej w ilości do 400 Mg,
z odbiorem własnym przez Zamawiającego, przeznaczonych do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia
31 grudnia 2019 roku.

Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w terminie do dnia 14 czerwca 2019 roku, do godziny 11:00.

"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.o" nr 1-ZP/2019 postępowanie powtórzone

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana: Ustawa PZP”).
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, znajdują się w pkt. 5.3. SIWZ – Tabela nr 1.
3. Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w terminie do dnia 24stycznia 2019 roku, do godziny 11:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 24 stycznia 2019 r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – mała sala obrad obok Sekretariatu.

"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.o" nr 12-ZP/2018 postępowanie powtórzone

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana: Ustawa PZP”).
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, znajdują się w pkt. 5.3. SIWZ – Tabela nr 1.
3. Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w terminie do dnia 21 grudnia 2018 roku, do godziny 11:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 21 grudnia 2018 r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – mała sala obrad obok Sekretariatu.


"Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego" nr 11-ZP/2018

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego w Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla celów własnych do tankowania samochodów firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania nie będzie odsprzedawane

2.  Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”)

3. Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż cała procedura w tym oferta, JEDZ jak i wszystkie oświadczenia oraz dokumenty jak również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej poprzez: miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal   lub pocztę elektroniczną Zamawiającego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Skrytka_ESP Zamawiającego adres: /Tesko_TKGK/SkrytkaESP.

4.  Celem uzupełnienia oświadczenia w formie JEDZ/ESPD należy je pobrać, ze strony internetowej zamawiającego (Załączniku nr 2 do SIWZ stanowi plik w formacie xml), który należy zapisać na dysku, a następnie zaimportować i uzupełnić poprzez serwis JEDZ/ESPD dostępny pod adresem:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl.

5. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

6. Postępowanie zostało opublikowane w serwisie mini Portal, identyfikator postępowania: 81037953-332c-4efb-83f3-51a88d3ede79

7. Zamawiający informuje, że klucz publiczny Wykonawca powinien pobrać logując się do miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=81037953-332c-4efb-83f3-51a88d3ede79). Klucz publiczny służący do szyfrowania ofert za pomocą aplikacji do szyfrowania.

8. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 5 grudnia 2018 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 6 grudnia2018  roku, pod numerem: 2018/S 235 - 536974.

9. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

Oferty należy składać do dnia 14 stycznia 2019 roku do godziny 11:00.
Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl


Informacja o zamiarze zawarcia umowy na dostawę oleju napędowego Ekodiesel nr 10-ZP/2018

 Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie warunków umowy na sukcesywna dostawę oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego w Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie od 1 listopada 2018 roku do 31 stycznia 2019 roku. Okres obowiązywania umowy od dnia 1 listopada 2018 roku do dnia 31 stycznia 2019 roku, z możliwością wcześniejszego wypowiedzenia umowy w sytuacji rozstrzygnięcia powtórzonego przetargu nieograniczonego przed dniem 31.01.2019 r.



"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.o" nr 9-ZP/2018

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana: Ustawa PZP”).
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, znajdują się w pkt. 5.3. SIWZ – Tabela nr 1.
3. Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w terminie do dnia 29 października 2018 roku, do godziny 11:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 29 października 2018 r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – mała sala obrad obok Sekretariatu.

Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu UNIMOG

  1. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17 a, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na sprzedaż pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650. Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaży zawiera Regulamin sprzedaży pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż sprzedaż prowadzona jest na zasadach określonych w Regulaminie sprzedaży pojazdu (załącznik nr 1 do niemniejszego ogłoszenia) oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm., dalej: „KC”). „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest objęte przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) ani Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy PZP.
  3. Osoby zainteresowane nabyciem pojazdu mogą go obejrzeć od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin, który nie będzie kolidował z realizacją obowiązków pracownika. W trakcie oględzin może być dokonana ocena wizualna, „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na wniosek zainteresowanej osoby udostępni do wglądu dokumenty dot. stanu technicznego pojazdu.
  4. Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu oględzin: Kierownik Zakładu Utrzymania Dróg – Pan Robert Grzybtel. 0 18 20 25 629, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  5. Osoba zainteresowana zakupem pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 powinna przygotować swoja ofertę w formie pisemnej, czytelną, w jednym egzemplarzu, podpisaną własnoręcznie. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Kupno pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650”.
  6. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa podaje cenę brutto planowanej sprzedaży pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych i 00/100). Zaoferowana w ofercie kupna cena nie może być niższa niż minimalna cena sprzedaży wskazana powyżej.
  7. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
  8. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 27 sierpnia 2018 roku o godzinie 11:30. Komisyjne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2018 roku o godzinie 12:00.
  9. Nabywcą pojazdu specjalnego marki Mercedes – Benz typu UNIMOG U1650 zostanie osoba, która złoży najkorzystniejszą ofertę cenową (najwyższą).
  10. Termin związania ofertą 7 dni od dnia otwarcia ofert.
  11. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia).
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   65 258 000 PLN (kapitał opłacony w całości)
 
bip
 

Konto bankowe:   

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

wrzesień 2019
npwścps
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Imieniny obchodzą: Tekla, Bogusław

Obsługa Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00 

Sekretariat

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

814743
DzisiajDzisiaj43
RazemRazem814743

Odwiedza nas 9 gości oraz 0 użytkowników.