"Zakup używanego samochodu ciężarowego wyposażonego w nowe urządzenie hakowe" - znak sprawy 5-ZP/2018

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego używanego samochodu ciężarowego wyposażonego w nowe urządzenie hakowe, zwanego dalej: „pojazdem”.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 221 000,00 euro).


Termin złożenia oferty upływa w dniu: 22 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro).

Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej "na gorąco" - postępowanie nr 6-ZP/2018


1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej „na gorąco” z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 221 000,00 euro).

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 17 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro).

 


WAŻNE

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP (brak ofert) Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej „na gorąco”.

 

 

Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatera nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zaniówka w Zakopanem - znak 4-ZP/2018 - postępowanie powtórzone

Zamawiający informuję, iż w dniu 8 maja 2018 roku został przeprowadzony rekonesans terenu przyszłych robót budowlanych z potencjalnym Wykonawców, zgodnie z pkt. 5,9 lit. f) SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie zanonimizowaną notatkę służbową.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25
2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr I do SIWZ,
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiąca Załącznik nr II do SIWZ.
c)Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr III do SIWZ.
- Dokumentacja: Załączniki od I do III niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
2.1.Przedmiar robót (przedmiar robót stanowi załącznik nr III do SIWZ). Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę


Termin złożenia oferty upływa w dniu: 14 maja 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

 Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej "na gorąco" - znak 3-ZP/2018

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP (brak ofert) Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej „na gorąco”.

 

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnoziarnistej mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 dla KR 3-4 produkowanej i wbudowywanej „na gorąco” z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Materiał odbierany będzie od Wykonawcy w partiach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej zwana „Ustawą PZP”) oraz aktów wykonawczych do Ustawy PZP, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP (nieprzekraczającej 5 548 000,00 euro).

 

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 7 maja 2018 r. o godzinie 11:00.

UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

Miejsce składania ofert:

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

 

Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatera nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zaniówka w Zakopanem" - znak 2-ZP/2018

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25
2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr I do SIWZ,
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiąca Załącznik nr II do SIWZ.
c)Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr III do SIWZ.
- Dokumentacja: Załączniki od I do III niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
2.1.Przedmiar robót (przedmiar robót stanowi załącznik nr III do SIWZ). Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 30 marca 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

 Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na podstawie art. 66 ust. 2 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 3) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej: „Ustawa PZP”) informuję o zamiarze zawarcia umowy na „Dostawę w formie leasingu używanego specjalistycznego pojazdu wielofunkcyjnego typu UNIMOG” z Wykonawcą: Mercedes – Benz Leasing Polska Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa.

Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka - postępowanie nr 8-ZP/2017

UWAGA !! Zmiana terminu składania ofert:
Termin składania ofert upływa 15.12.2017 r. o godzinie 12:00.

 

Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:
1.Część 01 zamówienia:
(a)Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (CPV – 66516100-1),
(b)Ubezpieczenie autocasco (AC) (CPV – 66514110-0),
(c)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW) (CPV – 66512100-3).
2.Część 02 zamówienia:
(a)Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) „ZUOK” Zoniówka (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3).

Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego EIB S.A. ul. Jęczmienna 21, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000050455. EIB S.A. działa jako broker ubezpieczeniowy na podstawie zezwolenia Ministra Finansów nr 502 z dnia 23 grudnia 1994 r., potwierdzonego decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń z dnia 23 czerwca 1997 r.

Wszelkie informacje zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu, ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1170 ze zm.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części poufnej tzn. w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2.

Termin składania ofert: 14 grudnia 2017 roku, godzina 12:00

Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, Sekretariat – I piętro, pokój nr 18.

"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." - postępowanie nr 7-ZP/2017

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w  terminie do dnia 15 listopada  2017 roku, do godziny 11:00. 

"Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów, ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." znak sprawy 6-ZP/2017

Postępowanie w zakresie części 02 - Zamówienia - " Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Zamawiającego" unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) Ustawy PZP.

Postępowanie w zakresie części 03 Zamówienia - "Ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK "Zoniówka"  unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP.

 

UWAGA !! Zmiana terminu składania ofert:

Termin składania ofert upływa 20.11.2017 r. o godzinie 12:00.

 

1. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:
 Część 01 zamówienia:
(a)   Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3),
(b)   Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EE) (CPV – 66515400-7, 66515000-3)
(c)   Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz z tytułu posiadanego mienia (OC), (CPV – 66516400-4),
(d)  Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych (OC księgi) (CPV 66516500-5).
 Część 02 zamówienia:
(a)   Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (CPV – 66516100-1),
(b)   Ubezpieczenie autocasco (AC) (CPV – 66514110-0),
(c)   Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW) (CPV – 66512100-3).
 Część 03 zamówienia:
(a)   Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) „ZUOK” Zoniówka (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3).

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części poufnej tzn. w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2, Załączniku nr 3 do SIWZ.
4.  Wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SIWZ) może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej. Wniosek składa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . We wniosku o przesłanie Części poufnej SIWZ w formie elektronicznej należy podać dane dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, e-mail, telefon) i Wykonawcy (pełna nazwa, adres), którego reprezentuje.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części Zamówienia, tj. usługi ubezpieczenia polegającej na udzieleniu ochrony w postaci gotowości do wypłaty odszkodowania w przypadku, gdy zrealizują się postanowienia umowy ubezpieczenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1) PZP.
6. Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2017 roku o godzinie 12:00
Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, Sekretariat – I piętro, pokój nr 18.



Więcej artykułów…

  1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 500023887-N-2017 w postępowaniu nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”.
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których zarządca jest Burmistrz Miasta Zakopane”
  3. Informacja z sesji otwarcia ofert: postepowanie nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których Zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”
  4. Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem” - postępowanie nr 4-ZP/2017
  5. “Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego” znak: 3-ZP/2017
  6. Ogłoszenie przetargu nr 2-ZP/2017 - “Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy”
  7. Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej “na gorąco”., nr postepowania 1-ZP/2017.
  8. Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy na dodatkowe roboty budowlane
  9. Informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty w postępowaniu nr 9-ZP/2016 Worki
  10. postepowanie nr 7-ZP/2016 Żwir na “ Dostawę żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 31 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego” .
  11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu nr 8-ZP/2016 – Sól “ Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017”.
  12. Zamówienia Publiczne nr 9-ZP/2016 – Worki "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne – segregowane i zmieszane"
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   65 258 000 PLN (kapitał opłacony w całości)

Właściciele:  Gmina Miasto Zakopane


Konta bankowe:   
BNP Paribas Bank Polska S.A.         59 1600 1042 0002 0141 8134 7001

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

czerwiec 2018
npwścps
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Imieniny obchodzą: Wanda, Józef, Albin

Biuro Obsługi Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00

Telefony:

182015675

centrala: 182015215

Sekretariat

34-500 Zakopane,

ul. Szymony 17a

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

648194
DzisiajDzisiaj222
RazemRazem648194

Odwiedza nas 22 gości oraz 0 użytkowników.