Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - kwatera nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zaniówka w Zakopanem" - znak 2-ZP/2018

 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25
2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr I do SIWZ,
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiąca Załącznik nr II do SIWZ.
c)Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr III do SIWZ.
- Dokumentacja: Załączniki od I do III niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
2.1.Przedmiar robót (przedmiar robót stanowi załącznik nr III do SIWZ). Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę

Termin złożenia oferty upływa w dniu: 30 marca 2018 r. o godzinie 11:00.
UWAGA !  Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do wskazanego miejsca.

 Miejsce składania ofert:
„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. siedzibą   w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a  (Sekretariat, I piętro)

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. na podstawie art. 66 ust. 2 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 3) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm., dalej: „Ustawa PZP”) informuję o zamiarze zawarcia umowy na „Dostawę w formie leasingu używanego specjalistycznego pojazdu wielofunkcyjnego typu UNIMOG” z Wykonawcą: Mercedes – Benz Leasing Polska Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa.

Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka - postępowanie nr 8-ZP/2017

UWAGA !! Zmiana terminu składania ofert:
Termin składania ofert upływa 15.12.2017 r. o godzinie 12:00.

 

Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:
1.Część 01 zamówienia:
(a)Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (CPV – 66516100-1),
(b)Ubezpieczenie autocasco (AC) (CPV – 66514110-0),
(c)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW) (CPV – 66512100-3).
2.Część 02 zamówienia:
(a)Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) „ZUOK” Zoniówka (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3).

Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego EIB S.A. ul. Jęczmienna 21, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000050455. EIB S.A. działa jako broker ubezpieczeniowy na podstawie zezwolenia Ministra Finansów nr 502 z dnia 23 grudnia 1994 r., potwierdzonego decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń z dnia 23 czerwca 1997 r.

Wszelkie informacje zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu, ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1170 ze zm.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części poufnej tzn. w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2.

Termin składania ofert: 14 grudnia 2017 roku, godzina 12:00

Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, Sekretariat – I piętro, pokój nr 18.

"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." - postępowanie nr 7-ZP/2017

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szymony 17 a, 34-500 Zakopane (Sekretariat – I piętro, pokój nr 18) w  terminie do dnia 15 listopada  2017 roku, do godziny 11:00. 

"Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów, ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK Zoniówka "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." znak sprawy 6-ZP/2017

Postępowanie w zakresie części 02 - Zamówienia - " Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Zamawiającego" unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) Ustawy PZP.

Postępowanie w zakresie części 03 Zamówienia - "Ubezpieczenie składowiska odpadów ZUOK "Zoniówka"  unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP.

 

UWAGA !! Zmiana terminu składania ofert:

Termin składania ofert upływa 20.11.2017 r. o godzinie 12:00.

 

1. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:
 Część 01 zamówienia:
(a)   Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3),
(b)   Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EE) (CPV – 66515400-7, 66515000-3)
(c)   Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz z tytułu posiadanego mienia (OC), (CPV – 66516400-4),
(d)  Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych (OC księgi) (CPV 66516500-5).
 Część 02 zamówienia:
(a)   Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (CPV – 66516100-1),
(b)   Ubezpieczenie autocasco (AC) (CPV – 66514110-0),
(c)   Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów (NNW) (CPV – 66512100-3).
 Część 03 zamówienia:
(a)   Ubezpieczenie mienia od ryzyk żywiołowych (PD) zawarte w systemie od wszystkich ryzyk (AR) „ZUOK” Zoniówka (CPV – 66515400-7, CPV 66515000-3).

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części poufnej tzn. w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2, Załączniku nr 3 do SIWZ.
4.  Wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SIWZ) może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej. Wniosek składa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . We wniosku o przesłanie Części poufnej SIWZ w formie elektronicznej należy podać dane dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, e-mail, telefon) i Wykonawcy (pełna nazwa, adres), którego reprezentuje.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części Zamówienia, tj. usługi ubezpieczenia polegającej na udzieleniu ochrony w postaci gotowości do wypłaty odszkodowania w przypadku, gdy zrealizują się postanowienia umowy ubezpieczenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1) PZP.
6. Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2017 roku o godzinie 12:00
Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, Sekretariat – I piętro, pokój nr 18.



Informacja z sesji otwarcia ofert: postepowanie nr 5-ZP/2017 na “Dostawę soli kamiennej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których Zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”

 

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę (art. 69 i następne Ustawy PZP) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej luzem  z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej z antyzbrylaczem (sól z transportem) w ilości min. 500 Mg  max 1200 Mg.
3.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2017 roku.

Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem” - postępowanie nr 4-ZP/2017

  1. SIWZ (dokument podpisany elektronicznie przez Panią Prezes)
  2. Załączniki w wersji word
  3. Załącznik nr 1 a do SIWZ (plik .xls)
  4. Załącznik nr 2 STWiOR
  5. Załącznik nr 5 – wzór umowy
  6. Ogłoszenia o zamówieniu
  7. Informacja z sesji otwarcia ofert
  8. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania nr 4-ZP/2017

 

 

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579 i poz. 1920., dalej zwana: „Ustawą PZP”).
 
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług brukarskich na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zmawiającego i pod jego nadzorem, niezbędnej do realizacji przez Zamawiającego usługi publicznej w ramach Umowy Wykonawczej z dnia 15.02.2016 r. w zakresie wykonywania  bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
 
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2017  roku
 
4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN  (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
 
5. Oferty powinny być złożone w: „TESKO” Tatrzańskiej Komunalnej Grupie Kapitałowej Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane, w Sekretariacie, w terminie do dnia 20 czerwca 2017 roku, do godziny 11:00.

 

Więcej artykułów…

  1. “Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego” znak: 3-ZP/2017
  2. Ogłoszenie przetargu nr 2-ZP/2017 - “Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy”
  3. Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej “na gorąco”., nr postepowania 1-ZP/2017.
  4. Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy na dodatkowe roboty budowlane
  5. Informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty w postępowaniu nr 9-ZP/2016 Worki
  6. postepowanie nr 7-ZP/2016 Żwir na “ Dostawę żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 31 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego” .
  7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu nr 8-ZP/2016 – Sól “ Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017”.
  8. Zamówienia Publiczne nr 9-ZP/2016 – Worki "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne – segregowane i zmieszane"
  9. nt 7-ZP/2016 – Żwir "Dostawa żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 32 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego".
  10. 6-ZP/2016 – Szatnia “Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię podstawową” – Zamówienie z wolnej ręki.
  11. Ogłoszenie o przetargu nr 5-ZP/2016 Szatnia - "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową."
  12. Ogłoszenie postępowania nr 2-ZP/2016- Szatnia "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”.
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   65 258 000 PLN (kapitał opłacony w całości)

Właściciele:  Gmina Miasto Zakopane


Konta bankowe:   
BNP Paribas Bank Polska S.A.         59 1600 1042 0002 0141 8134 7001

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

wrzesień 2018
npwścps
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Imieniny obchodzą: Tomasz, Maurycy

Biuro Obsługi Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00

Telefony:

182015675

centrala: 182015215

Sekretariat

34-500 Zakopane,

ul. Szymony 17a

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

688909
DzisiajDzisiaj40
RazemRazem688909

Odwiedza nas 53 gości oraz 0 użytkowników.