Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu nr 8-ZP/2016 – Sól “ Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017”.

“ Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej (sól z transportem) w ilości min. 400 Mg        max 750 Mg. Sól drogowa niezbrylająca przeznaczona do zwalczania gołoledzi poprzez bezpośrednie wysypywanie jej na nawierzchnię, jakość soli drogowej powinna spełniać warunki wg normy PN – 86/C – 84081/02. “

Zamówienia Publiczne nr 9-ZP/2016 – Worki "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne – segregowane i zmieszane"

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgodnie z zamówieniami do magazynu Zamawiającego worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane), wykonanych z tworzyw sztucznych.

Termin składania ofert: 11.08.2016 r. godz. 12:00

Miejsce: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o

Ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane.

 

Załączniki

Zakopane: 9-ZP/2016 - Worki - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane Numer ogłoszenia: 143662 - 2016;

data zamieszczenia: 09.09.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy 

 

nt 7-ZP/2016 – Żwir "Dostawa żwiru sortowanego o uziarnieniu 16 do 32 mm przeznaczonego do wykonania drenażu odgazowującego".

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żwiru sortowanego  o uziarnieniu 16 do 32 mm w ilości   8 500 Mg  przeznaczonego do wykonania  drenażu odgazowującego  ZUOK „Zoniówka”.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę  tj. załadunek, dowóz oraz rozładunek żwiru sortowanego   o uziarnieniu 16 do  32 mm w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

 

Termin składania ofert: 11.08.2016 r. godzina 11:00

Miejsce składania ofert: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., l. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – Sekretariat

Załączniki

 

6-ZP/2016 – Szatnia “Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię podstawową” – Zamówienie z wolnej ręki.

Postępowanie prowadzone na mocy art. 67 ust 1 pkt. 4 Ustawy PZP,  w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
 

Zakopane: 6-ZP/2016 - Szatnia - Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową - roboty dodatkowe Numer ogłoszenia: 143694 - 2016;

data zamieszczenia: 09.09.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane 

Ogłoszenie o przetargu nr 5-ZP/2016 Szatnia - "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową."

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej szatni podstawowej służącej pracownikom „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa  Sp. z o.o.   na szatnię przepustową zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, w oparciu o :

1.1.Projekt budowlany dla zadania:  „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”  - Załącznik nr I do SIWZ;
1.2.Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót  dla zadania: „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”– Załącznik nr II do SIWZ ;
1.3. Przedmiar robót dla zadania: „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”   – Załącznik nr III do SIWZ;


UWAGA !!!
Udostępniony  przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą, nie stanowi podstawy do wyceny, wiążącymi dokumentami są projekt budowlany i STWiORB.

Dokumentacja: Załączniki od I do III  niniejszej  SIWZ stanowią jej integralną część.Niniejszą dokumentacje zamieszczono na stronie Zamawiającego pod nazwą 5
-ZP_2016_SZATNIA_Dokumentacja projektowa.


Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem ofert, aby zapoznać się szczegółowo z miejscem prac, poznać ewentualne problemy  i utrudnienia związane z przyszłą realizacją roboty budowlanej. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Termin i miejsce zebrania:
12 maja  2016 r. godzina 12:00
ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – Sala Konferencyjna
W przypadku braku możliwości uczestniczenia w wizji lokalnej w w/w terminie, Wykonawca może ustalić z Zamawiającym inny termin. W każdym przypadku należy telefonicznie ustalić godzinę wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami  tj. Panią Krystyna Roszko (tel. 018/20 25 620)

 

 

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż działając  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, dalej „ustawa PZP”) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nr 5-ZP/2016   –Szatnia „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”.

 

 

Termin składania ofert: 23.05.2016 r. godz. 11:00
Miejsce: " TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane- Sekretariat pokój nr 18.
 

Ogłoszenie postępowania nr 2-ZP/2016- Szatnia "Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”.

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej szatni podstawowej służącej pracownikom „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa  Sp. z o.o.   na szatnię przepustową zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, w oparciu o :

1.1.Projekt budowlany dla zadania:  „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”  - Załącznik nr I do SIWZ
1.2.Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót  dla zadania: „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”– Załącznik nr II do SIWZ
1.3. Przedmiar robót dla zadania: „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”   – Załącznik nr III do SIWZ

UWAGA !!!
Udostępniony  przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą, nie stanowi podstawy do wyceny, wiążącymi dokumentami są projekt budowlany i STWiORB.

Dokumentacja: Załączniki od I do III  niniejszej  SIWZ stanowią jej integralną część. Niniejszą dokumentacje zamieszczono na stronie Zamawiającego pod nazwą 2-ZP_2016_SZATNIA_Dokumentacja projektowa.


Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem ofert, aby zapoznać się szczegółowo z miejscem prac, poznać ewentualne problemy  i utrudnienia związane z przyszłą realizacją roboty budowlanej. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Termin i miejsce zebrania:
28  kwietnia 2016 r. godzina 11:00
ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane – Sala Konferencyjna
W przypadku braku możliwości uczestniczenia w wizji lokalnej w w/w terminie, Wykonawca może ustalić z Zamawiającym inny termin. W każdym przypadku należy telefonicznie ustalić godzinę wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami  tj. Panią Krystyna Roszko (tel. 018/20 25 620)

„TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. informuje, iż działając  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, dalej „ustawa PZP”) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nr 2-ZP/2016   –Szatnia „Przebudowa istniejącej szatni podstawowej na szatnię przepustową”.
 
Uwaga !!! Zamawiający informuje, iż nastąpiła zmiana godziny odbycia wizji lokalnej z godziny 11:00 na godzinę 12:00, dzień wizji lokalnej pozostaje bez zmian tj. 28 kwietnia 2016 r.

 

Termin składania ofert: 05.05.2016 r. godz. 11:00
Miejsce: " TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Szymony 17 a, 34-500 Zakopane- Sekretariat

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 4-ZP/2016- Wynajem sprzętu – chodniki

„Wynajem sprzętu budowlanego wraz z pełną obsługą operatorską    do realizacji przez najemcę zadań w zakresie wykonania bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane”

Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z pełną obsługą operatorską do realizacji przez Zamawiającego zadań w zakresie wykonania bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
 

Więcej artykułów…

  1. Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 3-ZP/2016- Materiały
  2. Ogłoszenie o przetargu: 1-ZP/2016 – ASFALT “Dostawa mieszanki mineralno–asfaltowej stosowanej “na gorąco”
  3. 13-ZP/2015 – Paliwa “ „ Zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji „TESKO” TKGK Sp. z o.o. na rok 2016 ” z podziałem na 3 zadania
  4. Ogłoszenie o zamówieniu 12-ZP/2015 – Autobusy „Dostawa w formie leasingu operacyjnego 4 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich klasy MIDI”
  5. Ogłoszenie o przetargu 11-ZP/2015 – ASFALT III “Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej produkowanej i wbudowanej “na gorąco””
  6. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w procedurze 9-ZP/2015 - Sól
  7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 9-ZP/2105 - Sól
  8. Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 10-ZP/2015 – Kruszywa „Dostawa grysu i piasku”
  9. Ogłoszenie o przetargu 8-ZP/2015 - Worki - Dostawa worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych Numer ogłoszenia: 210168 - 2015
  10. Ogłoszenie o przetargu nr 6-ZP/2015 – Wynajem sprzętu – chodniki „Wynajem sprzętu wraz z pełną obsługą do realizacji przez najemcę zadań w zakresie wykonania bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.”
  11. Ogłoszenie o przetargu nr 7-ZP/2015 - ASFALT II - DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO - ASFALTOWEJ PRODUKOWANEJ I WBUDOWYWANEJ NA GORĄCO.
  12. Ogłoszenie o przetargu 5-ZP/2015 - Wynajem Sprzętu „Wynajem sprzętu wraz z pełną obsługą do realizacji przez najemcę zadań w zakresie wykonania bieżących remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz
NIP: 736-000-51-96;      REGON: 490023843
KRS:  Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście 0000077164
Kapitał Zakładowy:   65 258 000 PLN (kapitał opłacony w całości)

Właściciele:  Gmina Miasto Zakopane


Konta bankowe:   
BNP Paribas Bank Polska S.A.         59 1600 1042 0002 0141 8134 7001

 Bank PEKAO S.A.         49 1240 4748 1111 0000 4876 3158

PSZOK – Wyspa Ekologiczna

lipiec 2018
npwścps
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Imieniny obchodzą: Maria, Stefan, Eustachy

Biuro Obsługi Klienta

 Poniedziałek - Piątek:

7:00 - 15:00

Kasa

 Poniedziałek - Piątek:

7:30 - 14:00

Telefony:

182015675

centrala: 182015215

Sekretariat

34-500 Zakopane,

ul. Szymony 17a

tel. 182015215,

fax. 182025621

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Miasta Zakopane

Odwiedziło nas

658176
DzisiajDzisiaj182
RazemRazem658176

Odwiedza nas 53 gości oraz 0 użytkowników.